
Jakie kupić wino na prezent
27 grudnia, 2019Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku biznesowym przyciągnięcie nowego klienta może kosztować od 6 do 7 razy więcej niż utrzymanie obecnego. Dlatego priorytetem jest utrzymanie klientów! Świetny prezent firmowy może mieć znaczenie, a wyjątkowy prezent, taki jak wino, może naprawdę wyróżnić Twoją firmę.
Wybór prezentu korporacyjnego
Zanim zaczniesz robić zakupy i rozważać opcje, weź pod uwagę następujące kwestie:
Poznaj swoją firmę i jej zasady
Gdy zdecydujesz, że chcesz podarować prezent korporacyjny, Twoim pierwszym przystankiem będzie dział prawny. Porozmawiaj z prawnikami korporacyjnymi, aby upewnić się, że polityka firmy zezwala na dawanie prezentów firmowych oraz jeśli istnieją ograniczenia lub wytyczne regulujące proces w Twojej firmie. W szczególności należy sprawdzić, czy podarowanie wina jako prezentu jest zgodne ze standardami firmy.
Poznaj swojego klienta
Czy twój klient ma preferencje osobiste, kulturowe lub religijne, które mogą utrudniać lub wręcz wręczać prezenty z wina? Dowiedz się również, za ile osób kupujesz prezent na wino w biurze klienta.
Poznaj okazję na prezent
Piękno dawania konfigurowalnego wina polega na tym, że etykieta mówi wszystko, co chcesz dopasować na każdą okazję. Musisz jednak zdecydować, w jaki sposób chcesz przekazać wiadomość na butelce. Upewnij się, że ma to sens i jest dobrze wykorzystane, aby podziękować klientom za ich działalność.
Poznaj swoje dane
Zadałeś sobie trud, aby mieć pewność, że Twoja firma daje wino, a klient odbiera wino. Twoim ostatnim krokiem przed zakupem jest rozmowa z kimś z księgowości.
Najpierw sprawdź, czy jest coś do rozważenia w odniesieniu do podatków. Po drugie, musisz znać swój budżet. Sprawdź, ile musisz wydać.
Pamiętaj, że pracując z budżetem, klienci zawsze wolą jakość od ilości. Nikt nie dba o to, jeśli podarujesz każdemu człowiekowi całe pudełko długopisów, jeśli pękną po jednym użyciu. Wydaj pieniądze na wyjątkowy prezent, który zapamięta Twój klient.
Cenne wskazówki, jak wybrać odpowiedni prezent na wino dla miejsca pracy
Zapamiętaj te wskazówki, decydując, jakie prezenty podarujesz swojemu klientowi.
- Nie bądź skąpy
W twoim budżecie są inne miejsca, które możesz skrócić w ciągu roku. Jeśli masz zamiar zrobić prezent firmowy, to nie jest miejsce na cięcia. Pamiętasz statystyki, ile pieniędzy potrzeba, aby przyciągnąć nowych klientów? Pokaż już posiadanym, że doceniasz ich biznes, i rób to w znaczący i kreatywny sposób.
- Chodzi o twojego klienta
Prezent korporacyjny dla twojego klienta jest o nich. To nie jest czas na gipsowanie twojego logo na czymś. Zamiast tego skup się na obdarowaniu czymś wyjątkowym i niezapomnianym, aby Twoi klienci wiedzieli dokładnie, kto je wysłał, nawet bez Twojego imienia lub logo. Upewnij się, że towarzysząca wiadomość dziękuje im za ich działalność.
- Spersonalizuj to
Każdy może surfować po Internecie i kupować ogólne prezenty korporacyjne. Ale tak naprawdę, ile piw z logo innej firmy potrzebuje ktoś?
Zamiast tego wyróżnij swoją firmę, dając kreatywne prezenty, których inne firmy nie dały. Butelka wina dostosowana do twoich relacji i sukcesu w biznesie pozwala stworzyć wyjątkową wiadomość z podziękowaniami na etykiecie, aby wyraźnie zaznaczyć tę butelkę tylko dla twojego klienta.
- Wybierz sprytne czasy na dawanie prezentów
Święta to oczywisty czas na prezenty firmowe. Nie ma więc nic złego w dawaniu prezentów, ale ryzykujesz, że Twój prezent zginie. Zamiast tego dawaj prezenty w sprytnych momentach. Czy Twój klient obchodzi rocznicę firmy w maju, czy może zacząłeś z nim współpracować we wrześniu? Wyślij swój prezent, wyróżniając firmę.
Etyka wręczania prezentów
Bardzo ważne jest, aby nie przekraczać żadnych granic etycznych podczas wręczania prezentów firmowych. Powtarzam, że musisz znać zarówno zasady udzielania darowizn we własnej firmie, jak i te, które otrzymują prezenty.
Musisz także zrozumieć, jak dać prezent, abyś nie łamał żadnych zasad. Zawsze bierz pod uwagę czas podarunku, aby mieć pewność, że nie można go pomylić z łapówką. Nawet jeśli nie taki był twój zamiar, nie chcesz ryzykować narażenia firmy na dochodzenie lub oskarżenia o niewłaściwe działania.
Przed wysłaniem prezentu zadaj sobie pytanie, czy istnieje jakikolwiek sposób, aby prezent mógł zostać źle zinterpretowany. Możesz także dwukrotnie sprawdzić ze swoimi korporacyjnymi pracownikami ds. Zgodności, aby mieć absolutną pewność, że postępujesz właściwie i przestrzegasz zasad.
Właściwy prezent może potencjalnie stworzyć markę dla Twojej firmy. Ale zły prezent, a nawet odpowiedni prezent w niewłaściwym czasie, może potencjalnie przynieść odwrót. Zwolnij i upewnij się, że przestrzegasz wszystkich odpowiednich zasad i wytycznych przed wręczeniem prezentów.
Kup teraz idealny prezent na wino dla swojego klienta
Teraz, gdy masz już wszystkie informacje potrzebne do wybrania idealnego prezentu firmowego do wina i przekazania go we właściwym czasie, nie zwlekaj! Zacznij przeglądać naszą ofertę, które można dostosowywać, aby znaleźć idealną butelkę, która wyróżni Twoją firmę!
